100.000 besøgende

Det er en stor dag i dag. Min blog rundede 100.000 besøgende og fejrer det nu med lidt vin på terrassen. Efter en hel dag i en haven, der nu næsten er top trimmet, fortjener jeg det også.


Da jeg startede havde jeg ikke nogen forventning omkring antal besøgende pr dag, men nu med dette antal besøgende, forpligter det og vil hyppigere oprette indlæg.

Hvis I vil have top 3 for mest besøgte indlæg, kommer de her:

2. Sangria

Der vil blive flere indlæg om min nye, jeg vil ikke sige ændret livsstil, men sundere livsstil. Jeg vil altid være et madøre, men tænker nu mere over, hvor råvarerne kommer fra og om de er økologiske. Dyrevelfærd ligger mig meget på sinde, så hellere spise mindre kød, end kød fra dyr, som ikke har levet er ordentlig liv. 

Stop Spild af Mad har, som I ved, min store interesse, så der ryger nok også en del nye opskrifter og tips herind. 

Jeg glæder mig til alle de næste mange indlæg og glædelig sommer!!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret