Food Festival Aarhus 2014

Igen i år var jeg så heldig at arbejde frivillig for Forbrugerrådet TÆNK. Denne gang skulle vi tale om det at spise lokale råvarer, og få folk til at tænke over, hvor deres mad kommer fra. #spislokalt 

Festivalen slog rekord med 30.000 besøgende i løbet af hele weekenden. Vejret udartede sig fra den bedste side, specielt lørdag, og der var kø for at deltage i TÆNK's workshop.

Efter min tjans var jeg så forbi Stop Spild Af Mad, og kunne lige være med til det sidste af debatten. Det er altid spændende at høre de forskellige synspunkter, og mærke hvem der virkelig brænder for det. #stopspildafmad

Så var der tid til afslapning. John og jeg slog os ned på en pallebænk, drak fadøl, spiste friske fiskefrikadeller og blæksprutter, mens vi kunne kigge ud over Tangkrogen. 

Skøn dag!!

Glæder mig allerede til næste år.













Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret