Kunstner - Eva Flensted Madsen

I morgen har John fødselsdag, men som sædvanlig, kunne jeg ikke vente med at give min gave... Jeg var meget spændt. Syntes selv gaven var helt i top... Min mening var, at gemme billedet under Idas seng, men mit øjemål er meget ringe... Det kunne ikke lade sig gøre, så John måtte modtage hans gave i fredags...

Jeg vil gerne slå et slag for Eva Flensted Madsens malerier... De er enormt flotte, farverige og humoristiske.. Fotografiet her er kopieret fra Eva Flensted Madsens hjemmeside:

http://www.evasside.dk/


Billedet, jeg gav John, ses nederst til venstre... Jeg havde ikke råd til maleriet, så jeg købte et indrammet print.

Galleriet ArtExpo på Skanderborgvej, Aarhus udstiller jævnligt Eva Flensted Madsens malerier og print... Det er virkelig meget flotte og sjove billeder i nogle vidunderlige farver... Så slå et smut forbi.... Du kan kun blive i godt humør.

Når jeg vinder i Lotto vil jeg købe nogle af de originale malerier....

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret