Shellac - neglelak

Shellac er det nyeste indenfor lakering. Lakken påføres som almindelig neglelak, hærdes ved UV lys og derefter ingen ekstra tørretid.. Skønt ikke at skulle passe på de "nye" negle efter en behandling. Jeg har nu efter 14 dage fjernet min lak og har inden været både i haven, gjort rent og rejst uden at kunne se nogle ridser i lakken. Behandlingen kostede 299,- hos Nails by Masja, De Meza, Århus..

Men når lakken skal fjernes er det ikke helt nemt... Jeg prøvede forgæves at fjerne lakken som almindelig lak, og der skete faktisk ingenting....  Så her er et tip, som virkede for mig ved fjernelse af Shellac.

Du skal bruge neglelakfjerner, 10 vatrondeller og 10 stykker sølvpapir eller Vita-Wrap..

Påfør de vædede vatrondeller på neglende og sæt dem fast med sølvpapireret eller Vita-Wrap. Vent i 10 minutter og fjern forsigtigt lakken med en blød pind...

Husk en hånd af gangen..



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret