Pearl Harbor

Når du ankommer til Pearl Habor er der gratis parkering og gratis adgang til mindesmærket USS ARIZONA, som indeholder en kort film om historien inden sejlturen ud til mærket. Når du ankommer til stedet får du udleveret billetter med klokkeslet. Vi ventede fra kl. 10 til 13. Det er en stor oplevelse, men også sørgelig, ved tanken om de lig, som gik ned og blev begravet med skibet. 



Ventetiden blev brugt på opdagelse på USS MISSOURI. Historien er storslående, og jeg var slet ikke klar over, hvor betydningsfuld dette skib er for historien.




En rørende dag hvor jeg besøgte en af de ting på min liste over, hvad jeg skal se inden jeg dør.







Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret