Foodwalk i Aarhus - Eat, Move and Learn!

Jeg har siden efteråret 2015 været fast turguide på food tours i Aarhus i samarbejde med Foodwalk.dk. Det er en helt anden måde at opleve byen på, og der sker hele tiden noget nyt lige rundt om hjørnet. Smagen af kvalitet forkaster sig ikke, og det virker som alle vil være med og have en fod indenfor inden år 2017, hvor Aarhus er europæisk kulturhovedstad.


Aarhus har rigtig meget at byde på, og jeg vil så gerne dele min gode steder og historier. Derfor nyder jeg alle mine ture, sammen med de mange foodies og andre madglade mennesker, som har valgt at bruge nogle timer i Smilets By - eller snarere Smagens By, for Aarhus' madscene er under en rivende udvikling, og det er så spændende at hænge på.

Til inspiration har jeg vedlagt nogle fotos fra sidste års turer, og jeg håber vi ses i 2016. Jeg glæder mig!






Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret