Tørrede chipotle chili (røgede chili)

Mexikansk mad er en favorit... Og til min store ærgelse og forundring, er der ikke en god mexikansk restaurant i Århus. Så jeg må nyde det på mine rejser til New York eller selv kokkerer...

Chipotle chili er tørrede og røgede jalapenos som oftes er brugt i mexikansk mad.

Mange af de specielle chilier sorter er ikke til at opdrive, så jeg er i dag blevet lige lidt lykkeligere, da jeg fandt Chipotle chili og Green Habanero Hot Sauce på Chilihouse.dk.  Jeg har kun kunnet finde ex. Green Habanero sauce  i Mexico..

"Den grønne sauce", som habanero saucen hedder i vores lille familie, er helt i særklasse og mega stærk...

Check lige nedestående web shop.... Lige hvad jeg har manglet....

http://www.chilihouse.dk/

Glæder mig til at modtage min første forsendelse om et par dage...



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret