Kogebøger

Det er svært at finde rigtig gode kogebøger...  Det behøves heller ikke at være de store og dyre kogebøger, som er de bedste... Jeg har f.eks købt kogebøger i Føtex til Dkr 50,00, som er helt i top.. I sidste uge kom jeg til at surfe på Amazon og købte nye kogebøger... Jeg har nu modtaget bøgerne og jeg vil specielt fremhæve ' the food of morocco' a journey for food lovers.




Denne kogebog er bare flot. Både opskrifterne og billederne er helt fantastisk flotte. John glæder sig meget.. og jeg kan ikke vente... I denne uge er jeg blevet lovet en kyllinge- og cous cous suppe. Jeg vil helt sikkert tage et billede til bloggen.

Ud over denne fantastiske kogebog, købte jeg også:

The Curry Secret af Kris Dhillon - (skuffelse - ingen billeder)
The Best of Mexico - lille flot bog og masser af gode og anvendelige opskrifter
Tagine Spicy stews from Morocco af Ghillie Basan - Rigtig mange lækre opskrifter

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Indstilling af ur på mit SMEG gaskomfur

Smagsfuld spansk kylling med appelsin

Tun carpaccio - verdens bedste forret